Måste nog skärpa mig!

Måste skärpa mig på det här med bloggandet. Igår hade jag min sista jullovsdag. Väldigt tråkigt och snart är det arbetslivet som gäller. På måndag börjar jag min sista praktikvecka. Då har jag varit ute i 9 veckor och ja, det har varit väldigt skoj! Under detta lov så hag jag absolut inte gjort så himla mycket. Det har mest varit gym och Caesar spel. hahaha.. Jag och Daniel har blivit beroende. Som vi brukar bli under julledigheten.
Men det är otroligt skoj att Daniel äntligen köpt gymkort så vi kan träna tillsammans. Man blir mer peppad då.

Ikväll har iallafall Annelie och Joel varit på besök. Blev sen middag som började kl. 20 eftersom jag hade match som slutade vid 19. Men det var väldigt trevligt och det blev en lugn kväll med spel och åter spel. Dom är så underbart trevliga dessa människor :)

 
Annelie & Joel

Imorrn blir nog en lugn dag som jag ska njuta av. Sista söndagen innan vardagen börjar igen. Blir nog lite innebandy och sen gym :)

                                                                   


Ge mig sommar nu!



Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Milla

Halloj! Hur är läget?Med oss är det bra. Själv bär jag mest ved & eldar vi har mellan 20 & 30 minus hela tiden.....Snart kommer vi!!!! Synd att vi missar er.

2010-01-10 @ 18:20:53
Postat av: Gabriella

Heej!

Vi har de bra här uppe med -4 grader ;) Ganska otroligt att ni har så kallt och vi så milt. Jag kommer hem tors. v. 8 och då hoppas jag att ni är kvar här!

2010-01-10 @ 20:18:06
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0