HM.



Idag med posten fick jag ett brev från HM. Har nämligen beställt därifrån. De stod att jag var tvungen att betala för mitt kort hade inte gått att debitera. 614 kr skulle in på HMs konto fast när jag beställde och BETALADE med mitt kort så var summan under 500 kr. Konstigt?! Så Daniel ringde dit och fick snacka med en tant som sa att jag skulle avvakta tills jag fått grejerna och se. Men ja, skiljer typ 100kr och de är mycket när man är arbetslös. Heh..

Idag är inget inplanerat på schemat. Daniel är i Obbola och hjälper Patrick och jag sitter här hemma. Har hunnit diska och bädda nu på morgonen. Ska väl snart ta mig lite lunch tror jag. Skulle kanske vara barnvakt ikväll fick jag precis veta.


 Dags att ta mig en kopp kaffe tror jag.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0