Hår.



På något konstigt vis så saknar jag mitt långa hår ibland.. Men vafan. De växer snart ut igen.
Bilden är iaf från Wheels i år då jag precis kommit från sjukan efter att ha blivit inlagd dagen innan. De va bara att dra på sig partykläderna och dra igång!! :)

Har varit på stan idag och ätit lunch med Plupp. Riktigt trevligt och var ett tag sen jag träffade henne. Vi gick även runt och kika lite på stan. Tyvärr så öste regnet ner nästan hela tiden, inte lika skoj!

Nu sitter jag och pratar med Frida (GhanaFrida) som visar sig vara väldigt angry när hon spelar lazerdome. Det trodde jag inte.. Men man  kan inte veta allt :)



Nu ska jag ta en kopp kaffe  i mina nya koppar!

Ha en trevlig kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0