Blä



Blää. Jag tycker inte alls att de är skoj att vara arbetslös. Är redan tokrastlös och ids inte fara till företag och visa upp mig och lämna CV. Men, jag måste väl ta tag i det med. Kan ju resultera i jobb kanske.
Och snart flyttar Sara också..
 
Idag ska vi i alla fall hämta upp farmor och farfar och sen åka in till stan med dom. Farmor måste fixa till sina nya glasögon som hon har. Blir lämpligt. Är dock ingen träning ikväll så de blir att sprina på löpbandet ikväll när Daniel är på innebandyträningen. Hade tänkt fara ut direkt i morse men då spöregnade det så jag kände absolut inte peppen.

Nu måste jag gå och byta om. Ska snart hämta dom, och då gällere att vara där på klockslaget.

Ha en bra dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0