Färsk fisk!



Idag när vi var hos farmor och farfar så kom farfar hem från Konsum och hade med sig fisk. Han hade fått dom av en som brukar pimpla och dom levde när han fick dom. Usch! Men det var helt färsk fisk. Vi fick med oss en sik som Daniel tillredde till middag. Jag sa åt honom att han fick ta det ansvaret. Haha.. Det var gott men tyvärr lite för lite mat för oss båda så vi fick kompletera med mycke sallad och mackor. Men gottigott med färsk fisk! :)

                  
Daniel idag när han fixa fisken och jag igår när jag bakade.

Ikväll tog vi fram cyklarna också. Så vi tog oss en tur hem till mig. Där såg vi lite på Biggest Loser, drack kaffe och snacka lite med mamma innan vi cykla mot Konsum. Vi började vid kvart i 8 och vi var tvungen att hinna handla innan 8 för då börjar Sveriges Värsta Bilförare, och ja, vi hann! :)
Så nu sitter jag i soffan, har sett Sveriges värsta och lyxfällan, jag har även hunnit dricka en smoothie och nu ska vi ta en av mina bakade mackor.
Sen tror jag de blir sängen! :)

Just de.. I natt när jag precis hade somna kom Daniel och sa att polisen var tillbaka till samma uppgång och i morse när vi gjorde frukost kom ambulansen, denna gång till Daniels uppgång. Haha.. Det händer mycket här!



Sov Gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0