Glad Påsk!




Ojojoj vad mycket som hänt dom här två dagarna. Igår efter skolan kom Fridag förbi. Vi spela lite Wii, fika och höll på somna framför TVn. Vid halv 10 åkte vi mot stan och skulle träffa resten av gruppen. På Oleary´s var de fullt så vi gick över till Pipes. Otroligt trevligt, synd bara att man körde.. Men denna underbara grupp har man alltid roligt med. Vid 1 åkte jag hem, efter att ha skjutsat hem Kicko och Rimpi!
Tack för en rolig kväll Frida :) 



I morse när jag vakna åt jag frukost och gick sedan till gymmet. Där träffade jag Daniel och jag körde extra hår och länge för att jag fuskat med maten igår. Blev helt stum i armarna och magen. Men gud så skönt det är att träna! I like it! :)
Efter gymmet gick vi hem till Daniel, gjorde lunch och åt den. Betydlig nyttigare än onsdagens mat. Skönt! Efter lunchen åkte vi ut och fixa lite påskris. Tyvärr så fattade inte jag att de va djup snö och plumsa i med båda benen upp till rumpan. Skit kul! Daniel satt i bilen och skratta och tog kort. HAHA..
Vid 4 åkte vi mot stan, åkte förbi Emil och kolla deras nya lägenhet, for på barnenshus och köpte present till Daniels lillebror, var på Boom, gick till Skokanonen, var på Jula och sen OBS. Efter det begav vi oss till stan och träffade Erik och Amanda. Vi åkte till Göteborg och käka middag. Gud så gott dom har de där! Vi åt Rostade fetaost mackor. MUMS! Sen blev de en marängswiss. (Grämer mig) och sen for vi och bowla :)
Jag kom inte sist en enda gång! Blev 3a båda. Haha..

     
Lite av mina fynd idag :)

Nu sitter jag här, har packat upp allt vi handlat och fixat påskriset. Nu kan jag somna lugn!
Imorrn blir det Malå.

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0