Träning

Då har man nyss kommit hem från Storsjö och all träning. Började med att gymma. Körde crosstrainern i 30 minuter och sen blev de lite mage. När Daniel var klar med sin instruktion så gick vi till badet och simmade. Det blev 40 längder för mig idag med. Gud så skönt det är och jag tror att kusin Klara är ganska stolt över mig nu när jag börjat simma igen! :)



Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite. Sen blir det att sova, är sjukt trött fast jag varit ledig idag. Är ledig imorgon också så jag får väl sova ut då med.

Sov Gott.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag är mycket stolt!!!

Jag skulle gärna ha varit där och skrikit lite på dig, som på den gamla goda tiden... :)

2010-04-28 @ 08:11:01
URL: http://krogerprintz.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Ja, men snart så kanske de blir så.. :P Eller?

2010-04-28 @ 17:47:10
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0