Talet.

Bild som ska va med imorrn!

Det har verkligen inte blivit mycket skrivande på sistone. Har haft lite fullt upp och varit helt döds trött. Idag iallafall så åkte jag till skolan vid halv 10. Var klar där vid halv 3 och fick ta 14.45 bussen hem. Gud så skönt!
När jag kom hem satte jag igång med att skriva talet på en gång. Gick ganska bra och jag har fått ihop någonting iallafall. Tyvärr så tror jag inte att det är 5 min men jag får försöka dra  ut på tiden. Måste ta tag i projektarbetet också. Det är ju inte alls så svårt att skriva, måste bara ta tag i det. Nu är de ju endast 8 veckor kvar i skolan!

Jag har också hunnit vara och gymma idag. Sprang kanske 4 min av 10 så de var roligt. Sen la knäet mitt av. Kanske inte lika kul men på tisdag ska jag till farbror doktorn.

Nä, kanske dags att gå och läsa igenom talet så jag kan säga det imorrn. Haha

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0