Punka..



Så trött i kroppen!

En heldag i skolan + köat i 2 timmar för balbiljetten. Men nu ligger den här hemma hos mig så jag är rätt nöjd! Då är man 500 kr fattigare då. Men nu j*vlar Sara!! :)
Ikväll så  skulle jag upp till stan och skriva på talet vi ska ha i aulan om Ghana  men när jag kommer till stan så säger Frida att tiden är ändrad så jag kunde inte fara då. Orkade inte stanna i stan en timme så jag åkte hem. När jag kom till Sandviksplan så hörde jag ett konstigt ljud, parkerade och gick ut och ja, jag hade fått punka. JIPPI! Men pappa kom och hjälpte mig byta däck. Var tydligen påväg tidigare så..
Efter det for jag på gymmet och efter de simmade jag. Satte mig i bastun när jag simmat 30 längder. Fan va duktig jag var idag!

Just det.. Hade även mitt svenska nationella tal idag. Gick väl sådär men gud så skönt att ha de borta nu! Är som en tegelsten lyft från hjärtat!! Bara projektarbetet kvar + några prov. Men snart så..
Mamma har precis läst igenom det jag hunnit skriva i projektet. Nu är det  bara typ 8 sidor kvar att skriva. Rolig helg!

Nu blir de sängen.

Sov Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0