Onsdag



Idag har det inte hänt mycket! Varit på gymmat och blev så himla rastlös efter vi ätit lunch så jag gick och handla lite grejer så jag kunde baka. Så nu är jag klar med GI chokladmuffins och nå matbröd. Det luktar väldigt gott iallfall :)
Till middag blev det biffstroganoff med ris. Första gången jag gjorde de och ja, det blev väl helt okej!

Ligger för tillfället 4a på lägenheten och ska titta på den på lördag. Vi har även anmält oss på 2 andra, men jag tror inte att vi vill ha dom, om dom inte är jätte fina vill säga! Annars blir de nog inget.


Här kommer bilderna från de jag handlade igår :)
 

Ska nog åka och simma nu!:)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0