Min dag.

Sitter hemma nu och ser på Dateing in the dark med pappa. Vilket sjukt program alltså! Ena killen är fjantig!
Jag har även fått mig lite kaffe nu också.

Idag när vi var på stan så blev de shopping iallfall. En lila/svart klänning till mig + en svart/vit prickig kjol som Daniel köpte till mig:) Bilder kommer senare.
Det blev även en ny vattenkokare och en ny elvisp. Vi har även storhandlat på Maxi! Men gudarns vad dom gör om där. Man hittar ju inget längre ;P (Vuxenpoäng till mig!!).
Just de, vi var på returmarknaden också och där köpte jag 4 böcker och en ram också. Skit cool ram. Kommer kanske en bild på den också senare. Vi hittade också en skit cool möbel, så om vi får lägenheten vi står på nu, och om vi vill ha den så kanske.. :)

Ska fortsätta att se nu.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0