Människor.

Fy fasen vad det är synd om vissa människor. Satt en tjej mitt emot mig på bussen idag i kanske 12års åldern och var 4e minut tog hon upp telefonen och tittade till frisyren. Förövrigt så hade hon på sig ridkläder så hon skulle iväg att rida.. Gaah!! Blir tokig på sånna människor.

Sen satt de en tjej bakom mig som pratade med sin pappa. Henne var de synd om på riktigt. Jag hörde bara "Men varför ska du alltid vara borta?" "Kan du inte tacka nej?". Och hon var kanske 10. Det är riktigt tragiskt!

Annars så är de bra :D Daniel är i Uppsala och imorrn ska han söka jobb. Själv så har jag inte fått något bekräftat än om nå jobb men jag har då skickat in 5 anökningar och mer blir det! Så något kommer de bli iallfall.



Nu ska jag gå och äta blåbärspaj och dricka kaffe!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0