Lördag.


Gårdagen var väldigt roligt!

På dagen blev det gym och sedan gratta Moa som fyllde 18.
På kvällen begav jag mig mot stan och Isa, Becky och Sussi. En filmkväll som slutade med utgång. Väldigt roligt! Synd bara att de var på Krogenkroggen bara. haha.. Träffade även mina Ghanabrudar där så de va skoj! Vid 1 kom Daniel och hämtade mig i Eriks Mustang och i den var Daniel, Erik, Annelie och Joel. (Sommarkänslor) Och jag fick äntligen åka mustang igen!!!
När vi släppt av Annelie och Joel så åkte vi en sväng och blev ganska snabbt stoppad av polisen. Det gick bara liiite för fort.. HAHA!! Men vi klarade oss, tack och lov och efter det åkte vi hem ganska fort.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska försöka få tag i bilderna från gårdagen! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0