Hockeypuck

Idag var jag till farbror dokortn. Fick dock inte veta så himla mycket. Men en sak sa han och det var att min kära cysta är ungefär 8x5x3 cm  stor. Så jag har i princip en hockeypuck i mitt knä. Wiie.. Jätte kul. Sen sa han även några andra tråkigt saker. Kommer kanske bli operation, men först skulle han ha möte med några andra som ska få gå igenom plåtarna.



Jag hämtade även min efterlängtade studentmössa idag! Och inte fick jag vara den första som pröva den heller. Mamma tog kartongen, öppnade den och satte mössan på huvudet;P hahah..
När jag kom hem åkte jag direkt till gymmet.

Så nu ska jag lägga mig framför tvn :)

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Klara

Usch, det lät inge kul!



När tar du studenten förresten?

2010-04-21 @ 09:04:40
Postat av: Gabriella

Den tar jag den 10onde juni i år :D :D

2010-04-21 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0