Träningshelg.

Idag på träningen gick verkligen allt skit. Hade ingen kontroll på bollen och passade i praktistk taget fel hela tiden. Fattar inte vad som är fel?! Blir så irriterad!! Får se om det går bättre i helgen då vi har träningshelg/teambuildning och match på söndag.  Och jag som hatar teambuildning. Tycker att det är så himla dryg att måsta vara borta en helg och sova nån annan stans och inte få sova ut på mornarna. Nej, låt mig vara hemma istället :)

Imorrn är jag ledig ialla fall. Eller ja, vi har en lektion men det känns så drygt att fara in för en lektion så jag stannar hemma och sover istället. Så jag får sova ut någon gång! Det känns helt rätt!

Nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen och se lite på tv innan jag somnar. Ska bli skönt att inte vakna till någon klocka imorrn.

Och du, vill du köpa
ett årskort till
Holmsunds Citys damlag?




Sov Gott.

Saknar dig Kicki.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med vännen!!! Ska försöka åka upp under hösten å hälsa på och samtidigt få se er spela =D

När det gäller träningar som går skit får du se det som att det inte kan gå sämre, utan nu blir det bara bättre och som tur så är det bara börja av säsongen. Hoppas du hade kul under träningshelgen trotsallt!!! Hälsa de där hemma!!!! //Puss

2009-09-06 @ 22:46:08
Postat av: Kicki

namnet kom ej med i förra inlägget, men det var jag som lämnade spår //Kicki

2009-09-06 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0