Täfteå.

Har varit i Täfteå och byggt idag. Eller ja, så himla mycket har vi inte gjort. Jag fick vara besiktningskvinna och kolla att allt var på sin plats. Fisk till lunch och inparkerad när man skulle hem. Vilken underbar dag!
Ikväll är det dags för mig och Sussi att döma våran första match för säsongen. Det är i Obbola och vilka lag vet jag inte riktigt. Men de ska bli skoj! Dags att börja tjäna lite pengar. Sen så är det träning ikväll, den roliga tiden 21-22.30. WIIIIE! Vilken himlarns bra tid. Speciellt när det är match imorrn och vi ska vara utvilade och pigga. Njae, hatar den tiden.



Äntligen har jag gjort klart min nya klubba också. Lindan är bytt och jag har satt in en sån där grej så skaftet blir ovalt längst upp. Det jag hatar med nya klubbor är att lindan är så jädranrs kladdi. Man fastnar med händerna. Och tyvärr så finns inte oranga heller?! Tragiskt!

Nu ska jag lägga mig framför tvn och vänta på att mamma och pappa kommer hem.
Snart middag och sen är det bara att bege sig mot Obbola!!
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0