Helgen med stort H.

Jätte rolig träningshelg faktiskt. Jag var väldigt skeptisk men det blev kanon! Synd bara att hela laget inte kunde vara med. Hoppas att jag får lite bilder så kan jag lägga upp några. Fredagen började med lite snack. Vi kom gemensamt fram till hur vi vill att en kapten ska vara, sedan fikade vi och såg film. En otroligt lååååång film men jätte nyttig. Där ifrån kommer vårat KNIP! som jag inte kommer att tala om vad det är utan det är något som bara vi känner till! 
Lördagen träffades vi kl. 9 och fortsatte att gemensamt sätt mål och regler för säsongen och sedan var det träning. Efter träningen var det lunch och spelarmöte. Äntligen hade vi spelarmöte och det behövdes verkligen. Det är ganska skönt att ha det. Man får säga vad man vill utan att tränarna ska höra allt.  
Efter mötet var det träning igen och efter den SAIDA. På SAIDA var det HolmsundsRacet. Och kan säga att Svensson Svensson var bra fast  vi höll inte hela vägen. Tyvärr. Haha.. Men kul var det och vi cykla mycket.
Man fick en ledtråd och sen skulle man cykla dit och göra en uppgift. När man klarat den så fick vi en ny ledtråd och cykla dit.. Var 5 ledtrådar och 5 platser. Uppgifterna var:

-Spotta groda
-Hänga Gubbe
-Kasta Ägg
-Frågesport
-Bolla med klubba och boll på studsmatta

När vi kommit i mål så blev det nybakad äppelpaj och badtunna/film. Vi somna vid 2 kanske och hade otroligt kul.

På söndagen var vi på hallen 9 och lyssnade på Håkan Wirtala. Väldigt intressant och efter det träning. Vi hade även match och eftesom hela laget var sjukt så fick vi ihop 2 målisar, 2 backpar och 3 kedjor efter många om och men men vi kunde iallafall spela matchen. I 2 perioder iallafall. Innan Sara gjorde illa sig och fick fara med ambulans till sjukhus. Tur att det gick bra och hon skulle tränat idag om vi haft träning. Tyvärr så är i princip hela laget sjukt så idag är träningen inställd så vi taggar till onsdag istället.
Våran kapten blev Ida kan jag tala om också. Blir kanon! :)

Tjejer KNIP.

Vad ska vi göra?
KNIPA! OH!!!

Nu ska jag ut med mina årskort som är sålda.
Krya på er!

Kicki..


Kommentarer
Postat av: Olle

vi kanske inte vann, men vi var endå bäst :D



KNIIIP

2009-09-08 @ 20:49:11
URL: http://malinamandaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0