Promenad.

Har precis kommit hem från en promenad. Gud så kallt det har börjat bli. Fick aldrig upp värmen riktigt. Och det nyper sådär jobbigt i kinderna. Usch! Vad jag hatar vintern!!

När man är ute och går så hinner man tänka så himlarns mycket. Om allt och egentligen ingenting. Gick förbi farmors hus och började drömma tillbaka på tiden när dom bodde där. Hur livet var underbart när man bara var några år och skolan var det bästa på jorden, det värsta som kunde hända var ett skrapsår eller när man inte fick godis på lördag. Jag saknar det huset. Jag vill veta hur det ser ut, eller vill jag egentligen det?

Kom även att tänka på att min stora kusin, som varit som en storasyster för mig ska ha barn. Och det är när som helst! Jag tror att det är beräknat till den 28 oktober och då är det bara 15 dagar kvar. Det känns helt sjukt!

Nä, nu ska jag gå och dricka kaffe med mamma och pappa och
sen måste jag plugga på mitt svenska tal!
Måste även berätta att jag köpt min första julklapp idag! :)

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Elin

GABBE DU KAN INTE BÖRJA MED DE ÄN!

2009-10-14 @ 19:49:21
URL: http://elinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0