Män som hatar kvinnor.

Jag har haft så otroligt mycket i veckan. Plugg, match, Ghanamöte och plugg! Har pluggat hela tiden och snart är det klart! Har gjort bort två prov idag som jag tror att jag klarade. Kändes helt okej faktiskt. Sista provet är på måndag. Ett slutprov för kursen så det måste jag klara. Helst få bra på för jag fick helt otroligt på det förra provet. Spikade det! Kan ni fatta? Jag spikade ett elprov. Haha..
Ghanamötet igår var inte så himla värt. Känns som att man redan har hört det där ett antal gånger. Men snart kommer dom så då ska ju allt vara klart! Jag måste sätta mig att förbereda ett schema över på när dom är här kom jag precis på. Får ta och göra det till veckan.

I tisdags såg jag och Daniel på Män som hatar kvinnor och ska jag vara ärlig så är det bland dom sämsta filmer jag sett. Jag tycker inte alls om den! Kändes mest som en pina att sitta där. Alla har tyckt att den är så himla bra så jag hade ett bra intryck av den. Satt och nästan log när vi startade den men sen blev det tyvärr en besvikelse! Inte kul!



Nu ska jag fara och hämta min klänning som äntligen har kommit. Balklänningen:) sen skicka iväg ett sms till Sara och säga att den kommit. Min klänning är nog ganska typiskt mig. Prickig, svart och vit och med tyll. Jag bara älskar den. Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bilden!!!

Ikväll kommer även Malin och Mattias förbi på lite käk och wiispel. Blir nog kanon!



Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0