En bomb!

Kom precis hem från gymmet så nu blir det att hoppa in i duschen.  Sen ska jag se mitt älskade One Three Hill och vänta på Daniel.
Blev så himla lat idag när jag var på Maxi och handlade. Kom överhuvud taget in alls på något att käka så det blir risgrynsgröt idag. Gott och enkelt!

Måste även släppa en BOMB idag.

Jag har fått min balklänning!!!

Men jag kommer inte lägga ut en bild på den :) men den är som sagt som jag vill, svart/vit, prickig och med tyll. Rockabilly!


Kan ni fatta? Nu är det bara att börja planera för mig och Sara. Det första vi ska göra är att komma på en färg! En cool färg som syns. Sen kläder åt henne och frisyrer, om vi ska göra om min klänning, vilken bil vi ska ha. Gud så underbart kul!

Har även gjort klart de mesta i skolan för den här terminen. Har kvar ett Svenska prov och kanske ett omprov i Elen(?). Får veta det imorrn. Förhoppningsvis så har jag klarat det men vi får se. Går ut på praktik på Måndag. Ska vara på NVS och jobba. Blir säkert bra, och kallt. Har fått höra att jag säkert kommer få vara på Resecentret eller på Öbackastrand. Det ligger väl nästan bredvid varandra? Men det blir snart vinter och det är redan kallt så det blir att pälsa på sig ordentligt. Och som alla vet så HATAR jag vintern!





































Nä, nu måste jag hoppa in i duschen.

Ha en bra kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0