Som ett bi.

Åhh vad jag inte är på humör idag. Det har inte gått bra med nått, är sjukt trött, blåsan jag fått på fingret har spruckit och svider, skar mig i fingret med kniven, fick inte upp radiatorerna som man ska, klarade inte nån fas idag.. Blää! Vill bara lägga mig under täcket och sova, ända tills på fredag.


Känner mig ungefär såhär..


På fredag fyller min kära kusin Tomas 18 år. Grattis till dig. Jag är inte långt efter dig, bara 10 veckor. Haha..
Senare på kvällen är det dags att va på kajen och se Björn Rosenström och digga till "Jag är så het" och "Raggarrock". Kommer nog bli en rolig kväll.


Ska gå och lägga mig i sängen nu och läsa lite teori tror jag. Men först måste jag fylla i tiden för jobbet så jag får nå pengar.
Hoppas på en bra dag imorrn.

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0