Snabbis.

Får bli ett snabbt inlägg idag. Ska snart gå och se på Room Service och efter det är det Grey´s Anatomy.
Det blåser som fasiken idag och det är en allmänt tråkig dag. Det gick skit på jobbet. Inget gick som de skulle. Tur att dagen gick någorlunda fort iallafall.
Nu taggar jag bara lördag. Kommer bli fett nice! Träffade Annelie idag och vi taggar, som vanligt, i god tid!

Tog kort på mina nya bästa kompisar och lite av vad jag gjort idag.

 Elementet jag satt upp och dragit värme till.

Såhär ser det  ut..

 Min nya bästa vän, svetsen!


Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Taggar lördagen? :P

2009-05-27 @ 20:45:22
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0