Min helg, hittills.



Har inte alls haft tid att skriva i helgen. Igår så blev det grillning med Daniel och Erik, senare cruising.. Var verkligen dött på stan så vi tog en sväng upp till Bygde och Bobacken till Annelie och Joel. Riktigt trevligt var det!


Färdkosten vi hade med oss till Bobacken.


På vägen hem såg vi 3 älgar och vi höll på köra över en stackars hare. Men vi missade den som tur var!
Idag har vi varit till Holmsund och fikat gofika.

Nä, måste gå och fixa maten. Daniel och Erik är ute och grillar, själv ska man fixa sallad och krocketterna. Måste även hinna duscha. Bygdeborna kommer snart och då är det cruising som gäller!








Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mioo

kul att läsa om grillat när man håller på att hungra ihjäl!!!!! hihihiihihihi :)

2009-05-17 @ 16:22:22
URL: http://bloggarm.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, jorå. Fast jag drack ingenting ändå igår så jag var pigg då jag vaknade. durå? ;D

2009-05-17 @ 16:41:24
URL: http://calliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0