Gårdagen och dagen.



Gårdagen gick fort. Fick smörgåstårta på fikat och blev bjuden på lunch. Riktigt lyx! När jag kom hem satt mamma och Berith och drack en öl och pappa höll på laga badtunnan. Nu är den lagad och vi invigde den senare på kvällen. Nu är den hel.
Elvis sprang upp i ett träd igår igen och kom nästan inte ner, men när jag gick dit och lockade lite på honom så gick det rätt bra. Lewis var under tiden väldigt orolig för sin bror och stod nedanför trädet och skrev hela tiden. Dom är så söta!
Hockeyn gick inte lika bra för Sverige igår som i torsdags. Torsk med 3-1 mot Canada och nu väntar en match om 3e pris. Om jag ska vara ärlig så sög Sverige igår. Dom spelade skitkasst och ja, det resulterade i en förlust också.. Nä, jag tycker inte att dom är ett topplag.
När jag och Daniel åkte hem till han igår så somnade jag direkt jag kom hit. Jag hann inte ens släcka lampan.. Och jag sov 11 timmar inatt.. Något som jag verkligen behövt efter denna vecka. Tar på att kliva upp tidigt.
Jag har även hunnit baka bröd, muffins och bytt gardiner idag.
Snart kommer Kicki och Micke hit och ikväll står det cruising på schemat. Ska bara försöka övertala Kire om att vi ska ut och åka.




Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0