Fyluling.

Valborg var väldigt trevlig. Jag hade ont i halsen och feber, precis som förra valborg men jag kämpade på. 14.00 gick bussen mot Skellefteå och Bygde och vi var framme vid 15. Vi fick skjuts av Erik i Mustangen till Danne och Eva och festen. Elvis var där och han är den skönaste människan jag träffat. Under tiden vi var där så rullade det inte folk hela tiden, bl.a Joel och Annelie som var med på nyår, världens finaste människor, Erik, Evas kompis och massa fler. Vi drog oss iaf till grusplanen och spelade brännboll innan middagen och jag tror inte någon vet hur det slutade. Men roligt var det. Middagen bjöds på grillat och pärsallad. Väldig gott kött och väldigt trevlig sällskap. Efter middagen så rullade det bara in fler folk och en kom in rusande och skrev "BYGDEGÅRN BRINN!!!!" Så vi hoppade in, 6 st i Mustangen och drog iväg till Bygdegårn, som stod i fulla lågor.



Inte alls kul med tanke på att deras sporthall nyss brunnit ned, men vi fick iaf se en rejäl majbrasa, något som vi inte trott. Kvällen bestod sedan av massa dans och sång, för det mesta jag och Annelie som stod för sången, jag och Joel i djupprat eftersom han byggt ut dagiset som jag gått på och att hans företag är i samma hus som det företag som jag praktiserar på. Väldigt roligt att få prata av sig.
Vi badade också. Sådär vid halv 3 hoppade jag i badet men höll på att frysa ihjäl. Danne sa att det var 30 grader men jag skakade och gick upp efter en kvart. Vid 3 komme Marcus och hämtade oss och vid 4 låg jag i sängen. Dagen var helt perfekt och nu taggar jag bara midsommar! Hoppas på samma gäng då.
Just det! Råkade påminna Elvis som att han sagt "Fyluling" hela nyår och att det satt sig i mitt huvud så han gick runt och sa det hela kvällen. Älskare! Fyluling är Fyrhjuling!

Nu ska jag gå och torka håret och sen lägga mig i sängen och läsa lite teori. Imorrn är det jobb igen!

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0