Håltimme.

Sitter i biblioteket nu och har inget att göra. Har hål till 12,35. Finns verkligen inget att göra på denna skola. Så sjuk tråkig. Men tur att det finns datorer och att jag har en svenkauppgift att rätta innan fredag.
I morse ringde jag hem till sjuklingarna där hemma och hörde hur det var med dom. Pappa var relativt frisk men mamma fick inte behålla mycket mat i magen. Så jag får inte åka hem idag heller. Har inte varit hemma sedan i söndags nu och börjar verkligen sakna mina kissar. Men vad gör man? Jag vill ju inte få magsjuka så jag får hålla mig borta från mitt hem.

Har äntligen skrivit klart svenskan nu och kan börja se ett ljus i tunneln. Usch vad less jag är på skolan nu!! Inte länge kvar tills det är några lediga dagar. Och snart är det dags för Stockholm. Äntligen!! Flyget går vid 6-tiden på fredag den 4 april och på kvällen blir det Buddy Holly för hela slanten. Vi har även blivit bjudna på 30års kalas den 5 hos min kusin som faktiskt fyller år idag. Ska bli riktigt kul!







Grattis Elin!


Snart är det dags för lektion, Samhälls.
Inte det roligaste ämnet kanske.
Men det är iaf nått att göra.
Jag vill åka hem också.


Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Upps, du är i faggorna i helgen ;)

Grattis Elin!

Mmmmmm, kommer ihåg skolan inte alltid så kul.

2009-03-12 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0