Teorilektion.

Ojojoj vad duktig jag har börjat bli! Var ute och sprang igår, först en liten runda på en halvtimme och sen 5 ruscher i en backe! Nu har försäsongträningen börjat på riktigt.
Efter middagen så blev de dömning. P-94. En riktigt jobbig match men det gick bra. Sussi fick stå på sig! Var en stark kvinna! Och efter det blev det innebandyträning. Sista för den här säsongen tror jag. Vi ska nog lägga ner den eftersom det är så få som vill träna. Vi är runt 9-10 st. Inte så himla skoj så vi ska börja springa och gymma på riktigt.
Efter träningen så hade mamma dukat upp gófika. Bullar och massa sånt. Himla gott.

I morse vaknade jag 8.43 och klev direkt upp och tog på mig träningskläderna och sprang iväg till gymmet. 9,05 var jag på gymmet och satte igång. Faan va jobbigt det är att träna så tidigt på morgonen. Man är inte så himla vaken och pigg på att träna. Men det gick bra och efter en timme fick jag jogga hem igen, i solen!
Hemma fick jag snabbkäka frukost och ta en lång dusch innan jag gick iväg till bussen.


Mitt liv här framöver tills den 10 Juli hoppas jag!

Efter en dryg musiklektion så träffade jag Daniel på Max och vi åt middag. Inte så himla gott men jag var tvungen att äta nått snabbt för 16.30 började min första Teorilektion. Skönt att det äntligen är i gång och det känns inte som att körkoret är så långt bortanför min födelesdag. Teorin gick fort och jag var hemma vid 18. Eller ja, hemma och hemma, det blev att hoppa av bussen nära Coop för att handla lite.
Men nu sitter jag här hemma, efter fika med Daniels pappa och Daniel och efter vi sett Sveriges Värsta Bilförare och skriver av mig lite. Ska nog gå och rädda min mobil som Elvis håller på leka med. Ett under om det lever tills sommaren!

Har även en bild på mina nya jeans. Älskar dom alleredan.
Så sjukt sköna att dom är lite större och man slipper
dom där tajta sakerna!





Måste även säga att jag har drömt om dig Malin nu i 2 nätter i rad! Haha..

Ha en bra kväll och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du drömmer inte , jag hemsöker dig ;)

2009-03-20 @ 09:49:36
URL: http://malias.blogg.se/
Postat av: ISA

Ska vi inte träna mer med laget?

jag har gjort ett träningsschema jagh troligtvis börjar med nästa vecka.. lust att joyna på gymmet varje måndag/onsdag?

2009-03-20 @ 18:05:48
URL: http://isabellpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0