Helgen.



Lördagen var jätte trevlig. Träffade Adam från Skellefteå.
Och det bjöds på en heldag på stan med han.
Massa kläder och fika blev det och ännu mer snack,
som verkligen behövdes. Det var jätte trevligt verkligen.
Och han betyder så himla mycket för mig.
Vet det mesta och har varit med länge!
Adam passade även på att
utnyttja min smak till hans kläder. Haha..
Själv hittade jag inget på stan.
Jag och Daniel var där på fredagen efter våran
Kina-buffé middag så jag hade redan spanat in allt. 
Fredagen bjöd på middag på stan,
efter en stressig dag på skolan.
 Vi hann även med att åka Amazon.
Väldigt mysigt och man fick massor med sommarkänslor.
Inte bra, för idag snöade det.
Faan, att han där uppe aldrig kan vara nöjd.
GE MIG SOMMAR NU!






Det bjöds även på middag i lördags, hos Östlings. Grillat med potatisgratäng. MUMMA!  Riktigt gott! Och även där började sommaren smyga sig fram. Inte bra att smygstarta med allt sånt här. Man blir så ledsen när man tittar på morgonen och det är snöstorm.  

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade tidigt och låg kvar i sängen läääänge. Daniel fick i uppdrag att bjuda mig på frukost, och för att kompensera så dammsugade jag. Väldigt schysst deal tycker jag! Under frukosten såg vi Let´s Dance. Kul att Magnus vann. Det var rättvist!
Vid 13 tog jag bussen hem med Becky och min kisse Lewis. Tänkte att han skulle få komma till Holmsund och springa av sig lite. Idag när Daniel var ute med han och Elvis på balkongen så smet han över till grannens balkong. Nått som inte är så bra för man ska ha uppsikt över dom och bla, bla, bla. Så nu är han här och Daniel ringde och sa att Elvis är deprimerad. Han säger inget i vanliga fall men efte Lewis åkt hit s

å sitter han och skriker efter sin brorsa. Stackarn! Tror att Daniel kommer hit med han imorrn, så han blir lugn.
Var även och tränade ikväll, styrketräning. Väldigt skönt och nu väntas en låång och skön dusch.


Synd om dom som inte
får vara tillsammans.



Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Milla

Halloj!

Snygg du blev i håret!

Det har varit mycket nu men nu är jag med på banan igen.... Är hemma med Jacob som har fått vattkoppor...:(

2009-03-30 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0