En fullspäckad dag.

Dagen började jäääätte jobbigt. Steg upp 8.53 för att fara och gymma!?! 9.30 skulle jag, Isa och Becky träffas på gymmet. När jag steg upp så hörde jag att tvn i köket var på och datorn va på. Tänkte inte mer på det, men när någon gick på toa blev jag rädd!! Hörde mammas röst väldigt skör och hon berätta att hon fått magsjuka och skulle vara hemma idag. Jag skynda mig ut ur huset och tog sparken till gymmet. Efter 50minuters segträning så var det dags för bastun! Gud var härligt och efterlängtat det var. Det var bara det som gjorde att jag orkade upp så tidigt på en lovdag!

Efter bastun for jag och Becky hem till henne. Vi såg Mamma Mia och snackade mycket. Tack för pratstunden och ja Becky, vi får se hur det blir. Vi var hur döda som helst efter bastun och halvlåg mest, tror båda höll på somna.

Jag var även ute med
mina kära katter idag
också så dom fick känna
på snön.





Jag var ute och körde ikväll också.
Såhär ser jag ut när jag är koncentrerad. Haha



Dags för sängen nu.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0