Svenskauppgift

Blää, sitter och skriver på en svenska uppgift just nu. Skriver en krönika om vårat kval till div. 1. Vilka minnen man får tillbaka. Det är helt underbart!

Kvällen ikväll har inte bjudit på så mycket. Har mest sett på tv, skrivit och faktiskt bakat. Det blev en tigerkaka som jag länge suktat efter!

Saknar mina kissar också som är i Holmsund hos mamma och pappa. Tyvär så får jag inte åka hem dit då mamma lyckas få magsjuka i veckan igen. Inget som jag vill ha så jag stannar nog här i stan. Utan mina kissar! Hoppas bara att pappa klarar av att dom är där, han som är så otroooligt rädd för dom.



Nu ska jag skriva lite till innan jag ska få njuta av en bit tigerkaka och en liten semla. Säkert sista för det här året!









Grattis Berit i Uppsala!!! :)


Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0