Sabrina.

Oj vad jag har bakat idag. Blev inge bröd då jag inte hittade något som lät/såg gott ut. Det blev istället muffins och kärleksmums/chokladrutor/sabrina/snoddas.. Ja, kalla dom va du vill men för mig heter dom Sabrina :)
Sabrina är till mamma, och eftersom hon ligger i magsjuka så får jag baka istället. Hon fyller år på fredag så det är dags att ta tag i det.


Mina Sabrina fick strössel på ena sidan och kokos på den andra.


Idag fick jag sms av pappa där det stod att träningen var inställd p.g.a magsjuka. Så jag ringde hem och hörde och ja, pappa har blivit smittad av det och ligger hemma idag också. Så nu när jag har både mamma och pappa hemma sjuka i magsjuka så får jag söka annat boende. Haha. Inte så svårt kanske då jag har Daniel!

Daniel fyller också år snart, på tisdag, så kom gärna förbi och fika!



Nu ska jag gå och se på tv och tjuvsmaka lite gófika tror jag.



Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir halv sju bra????

Det tar ju ett tag att åka upp till er...

Hälsa mamma och pappa att krya på sig.



Kram Milla

2009-03-11 @ 20:22:27
Postat av: Gabriella

Det passar alldeles utmärkt! Ser till att låsa dörren och släcka då ;)



Ska hälsa det. Hälsa alla där ner också. Hörde att ni fortfarande har de!



Kram

2009-03-11 @ 20:45:14
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/
Postat av: Milla

Vi har precis friskskrivit oss!!!! ;)

Jag ska hälsa alla...

Nu har jag kommit hem!

2009-03-11 @ 21:02:27
Postat av: Anonym

Hwj :D trodde vi skulle ses på träningen igår men icket. :(

Aja, men vi måst göra något!!

2009-03-12 @ 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0