PV

Efter teorin ikväll så blev det en trevlig busstur hem med Becky. Gick fort och vi hade trevligt. Väl hemma så bestämde jag mig för att fara ut och springa, mamma och pappa var ändå på musikalen så jag var själv. Så jag snörde på mig skorna och löparkläderna och faktiskt en reflexväst. Se så duktigt jag är! Och for ut och sprang. Sprang andra passet på våran sommarträning från ifjol. 8x2min i 70% och vila 1 min.  Men det gick över förväntat och det var väldigt skönt.
Väl hemma igen så var det innebandy på tvn innan det var dags för Sveriges Värsta Bilförare. Sjukt program! Men väldigt roligt. Gurkan blev tillslut Sveriges sämsta.

När mamma och pappa kom hem så satt jag och pappa och sappade på tvn. Slog på 4an och då var de dokumentär om Josef Fritzel. Sjuk människa. Det är så jävla tragiskt! Usch.

Daniel kom förbi också och skulle hämta mig. I en ny bil. En PV!! Som jag vill ha, så nu har jag min sommarbil iaf. :)
Riktigt nice! Titta och njut!



Nu blir det dags för sängen. Får se när Daniel kommer upp ur garaget. Då sover nog jag och kissarna.

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0