Ja, vi var med i TV!

Klicka f�r att st�nga bilden¨


Ja, vi var med i TV idag.

Vi var och beskådade Dalen - Warberg idag och det slutade med att Beckys dröm gick i uppfyllelse. Vi var med i Tv, närbild tillochmed. Sådär såg vi ut. HAHA
Mobilerna gick varm efter det. Min ringde en gång och jag fick säkert 10 sms. Kändisar!
Tyvär slutade matchen med förlust för Dalen. Men den var spännande, blev sudden till och med. Vi fick mycket för pengarna.

Alexander Bodén. Måste jag säga något mer?! Se och njut!

 

Annars har dagen inte bjudit på så himla mycket. Sommarjobb, fika hos farmor och sen ett onödigt snöoväder.
Snälla Gud, ge mig sommar nu!
Vill inte ha denna otroligt jävliga snön som bara är ivägen! GAH

Blä, och jag fyser om fötterna efter att jag plumsa i djupsnön. Dags för sängen nu tror jag. Upp tidigt imorrn för gym och bastu med Isa och Becky. Blir rånice ju! :)

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0