Ikea

Snart är lovet över. Det har gått lika fort som vanlig. Man hinner knappt med. Tänk om det blir som dom äldre säger.. "Vänta tills du blir gammal. Då ska du få se hur fort det går!" Hur fort kommer de inte gå då? Kommer man hinna vakna innan man ska gå och lägga sig? Kommer man veta hur gammal man är eller kommer det gå så fort att man tappar bort födelsedagarna? Usch, jag vill hinna med allt jag vill hinna med. Jag vill ha mer tid, jag vill inte att det ska gå fortare när jag blir äldre. Kan det inte börja gå saktare?

Håller på göra en skiva inför morgondagens bilfärd till Sundsvall och IKEA, men jag kommer inte på så många låtar. Det står verkligen still i huvudet. Hjärnan kanske har gått på lov helt? Blir iallafall en blandning bland gammla klassiker som Saras favorit Nationalteater - Livet är en fest och nya som Kate Perry - Hot n Cold.

Nu ska jag gå till Coop och
köpa lite mandelmassa. Idag
när jag och mamma skulle göra
en semla så var grädden sur.
Bättre lycka nu då kanske.
Hoppas på det!


Ge tillbaka mitt hår!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0