Hemmafrun



Såhär fint väder var det när jag vakade i morse!!


Ojojoj, vad ont i ryggen jag har nu efter allt jobb som jag gjort idag. Jag har hunnit tvätta 4 tvättmaskiner, dammsuga, bytt i sängen, baka bullar, laga mat, varit ute med katterna och till och med hunnit ut på en promenad. Men det har varit väldigt mysigt att få en heldag med mina kissar, det var länge sedan. Elvis har varit på jätte mys humör och vill vara där jag är hela tiden.



Tyvär så försvann solen och nu är det återigen detta trista vinter väder. Det snöar till och med lite. FAAAN!! Vill inte ha vinter.

Snart är det dags för middag, ungspannkaka med jordgubbsslyt och sen blir det nog hem till sjuklingen mamma och nyhemkomna pappa..

Ha en fortsatt trevlig dag.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0