Grease



Sitter i biblan nu och försöker hitta lite information om musikalen Grease. Jag och Ida ska jobba med de på musiken. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra och idag är Ida i Sundsvall så jag är ensam. Vi vet iaf att vi ska göra ett arbete om Grease men inte vad vi ska skriva om och hur mycket. Måste nog gå och prata med lärarn.

Tur vi tog en musikal som vi kan något om.
Iaf jag kan alla låtar nästan utantill.
Älskar Grease!


Ser även att Rikard inte heller vet vad han ska göra. Han hoppar mest runt på kryckorna här. haha


Nu ska jag söka lite till och sen ta mina grejer och gå tillbaka till lektionen. Hörde även att jag, mamma och pappa ska käka på restaurang idag så jag hinner käka innan jag ska döma. Matchstart 18.00!


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att hon är frisk igen;)

Ha det så trevligt ikväll.....

2009-03-13 @ 16:08:54
Postat av: Gabriella

Ska göra det ;) lovar!

2009-03-13 @ 20:51:14
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0