TråkigaTorsdag.

Dagen idag gick fort.. Som vanligt. Jakob var ledig så jag fick jobba med Ulf. Det gick väl ganska bra men jag saknar bygget i Obbola så otroligt mycket. Där fick jag göra saker och ta den tid jag behövde på mig. Nu, får jag stå och titta på, kanske ta bort någon blandare eller handfat och skruva i nån koppling, eller det klassiska.. Springa ut i bilen och hämta grejer. Nä, bygget var så mycket roligare. Där var vi som en familj. Vi kände varandra! Jag vill tillbaka.

Men det är inte ett jätte dåligt jobb. Förutom att jag får göra all skitgöra så har jag och Jakob väldigt kul. Igår till exempel lyssnade vi på folk som berättade om konstiga saker dom gillar. En tjej gillade att slicka på skitiga bilar, en annan blev kåt på brädor. Vad ska man säga om denna underbara värld?

Idag efter lunch blev jag avsläppt på Lagmansgatan i stan. Tror de ligger på Grubbe, det är i alla fall mot Umedalen. Där skulle jag dela ut massa lappar. Hade med mig en tjock lunta och skulle dela ut så många jag orkade. Gick i 2 timmar innan jag blev helt sjukt less och kall så jag for in till stan och satte mig på körskolan och gjorde teori. Ulf lovade mig att gå hem när jag kände för det och det kändes bra att gå vid halv 3. På teorin klarade jag ändå Repetition delen 2 gånger så jag känner mig nöjd.
Efteråt så träffade jag Daniel och vi for ut och käka. Vi skulle ha ätit på Lobbyn men tydligen så har dom bytt ägare och då gäller inte restaurangchansen där. Väldigt dåligt! Vi fick istället fara på Taj Mahal. Vi tog hämtmat.
Daniel gillade inte det men jag åt! MUMS! :)

Nyss så ringde Berit från Uppsala. Gud vilka sommar känslor man får. I varje år har jag varit ner till Uppsala och så även i år. Jag längtar redan! Men innan det ska jag hinna fylla år och förhoppningsvis ta körkortet också.


Uppsalaborna.


Dags för soffan och tvn. Innan det ska jag göra matlåda.

Hittade även en bild på min kusin och jag när han fyllde år.

Min 18-åriga kusin Tomas och jag!

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0