Sara blev glad iaf.

Denna dag har bjudit på lite jobb och mycket sol. Jag och Jacke hade inte mycket att göra så vi satt mest i solen. Gud så skönt det är med värme! Tänk om man bara fick vara ledig nu också.
Imorrn är det skolavslutning och studenten för vissa, inte för andra. Men jag kommer tjäna pengar, hoppas jag på. Har inte hört nått om det än. Vet inte heller hur länge jag kommer jobba. Det får vi se.
Jaja, idag iaf så fick jag sluta vid 3 och for direkt till körskolan. Klarade för övrigt 2 faser till idag så nu är alla dom avklarade och kvar väntar repetition och slutprov och massa sånt. Skönt att jag kan göra bort vissa grejer, det är nära nu!

Igår så hade vi träning med laget. Vi sprang i stan på I20 och körde även hinderbanan. Den gör jag inte om kan jag tala om. Inte byggd för oss med kortare ben och jag nådde inte så himla mycket. Men Sara var himlarns glad över att vi gjorde den iaf.


Sara glad!

I helgen väntar marknad med laget och en grillkväll..
Nu blir det duschen!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0