På jobbet.

Sitter på jobbet och gör inte så speciellt mycket. Är ansvarig för telefonen idag eftersom dom andra har möte. Igen har ringt än så det är riktigt skönt. Men jag har dock druckit upp en hel vattenflaska så jag är kissnödig nanting. Inget att göra åt för jag tror att om jag går på toa så ringer det, såklart! Som det brukar vara.

Igår var jag på "Riskettan" på körskolan. Det var väldigt ovärt att slösa en arbetsdag på den, men man måste göra det och nu är det gjort. Inte alls länge kvar tills allvaret är på riktigt. Uppkörning och teori. Fyfan. Jag har även börjat tvivla och tror inte att jag klarar det. Inte alls bra!
Det var även Beeptest igår igen. Jag ökade, det var huvudsaken. Säger inte med hur mycket för det är pinsamt dåligt ändå. Jag vet att jag kan mer men jag ids inte pressa mig. Speciellt inte när jag ändå höjt mig. Känns onödigt då. Vi körde även innebandy. Gud så kul det är. Kommer nog bli en bra säsong.

Nu ska jag kolla lite på Aftobladet ifall någon kommer. Vet inte om jag får sitta vid datorn ens. Haha..

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0