Min vecka..



Veckan har gått fort och mycket har hunnits med. Har jobbat, vart på teori, tränat och försökt säga hejdå till Kicki. 3 gånger har vi försökt säga hejdå men vi lyckas inte. Jag vill inte att du ska flytta älskling! Kommer sakna dig så sjukt mycket. Men jag ska åka ner i sommar. Jag ska hälsa på er! Jag lovar de!! På lördag bär det av för er till Södern och jag ska säga hejdå för sista gången då. Känns inge bra. Men jag hoppas att ni får det bra och att ni får jobb!
Sitter och lyssnar på Jimmy Jansson - Vi Kan Gunga just nu. Det är våran låt. Haha.. sen lagfesten. Det är våran låt!

Annars i veckan så har jag bara tränat och jobbar och pluggat mycke teori. Snart ska allt sitta. Snart är det dax! Klarade 2 faser idag så det känns jäkligt skönt!
Även sista dagen på praktiken imorrn. Känns väldigt tråkigt. Har varit där i 6 veckor nu och börjar kunna allt. Vill vara där tills semestern, men jag hoppas att det blir bra på Rörstumpen också. Får hoppas på det.
Så imorrn blir det fika för hela slanten på jobbet. Har bakat brownies. Kommer blir skitbra!

Nu blir det sängen så man orkar med morgon dagen. Vet inte ännu vad helgen bjuder på. Hoppas på nått skoj, måste få skoj nu när jag kommer deppa för Kicki!

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0