Min dag.



Idag på jobbet har jag egentligen bara gjort samma sak hela dagen. Har hängt upp 15 radiatorer. Den största var väl 1800mm och den minsta 700mm. Tar verkligen på ryggen att lyfta omkring dom. Sista radiatorn skulle självklart djälvas. Den som byggt väggen har inte satt in någon kottling så det vill helt enkelt inte sitta fast på väggen. Gud så arg jag blev!
När jag kom hem så låg mamma i solen, jag la mig brevid henne och, ja, jag somna idag igen. Är så himla trött.. Kan inte förstå det. Sov i 20 minuter innan pappa kom hem och börja skrika. Haha.. Men gud vilken värme det börjar vara ute. Nu kan man nog säga att SOMMAREN ÄR HÄR! Äntligen!

Nu ska jag gå och se på Grey´s och senare är det träning.
Blir nog att läsa teori idag igen.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0