Äntligen klar!

Nu har jag klarat all teori så det känns riktigt skönt! Nu är det bara att vänta in datumen. Första för halkbanan, andra för min födelsedag och sista för uppkörning + teori. Wiiie..!!

Nu har jag fått jobba över båda dagarna denna vecka. Riktigt jobbigt. Igår kom jag hem vid 17 och idag var jag i stan vid 17. Känns i magen då vill jag lova. Men idag gick det iaf bättre på jobbet. Det strula inte alls som igår och saker som vi inte trodde vi skulle klara klarade vi galant. Men det är 3 dagar kvar så man ska inte jubla allt för mycket. Det hinner vända.
Kan inte fara ut och åka nå inlines idag heller. Har sån himla träningsvärk i rumpan idag så det är inte nådigt. Vet inte om det är från inlinsen i söndags eller coopertestet igår. Men ont har jag iaf. Och coopern gick inte bra alls. Klarade knappt 1 km tills mina vader dog och ville inte räta på sig så jag såg nog ut som en 100 årig gammal dam som försökte springa. Tog mig iaf runt men vet då inte vad tiden blev. Vill inte veta heller! Efter coopern så körde vi massa snabbhetsövningar. Kan vara dom som är boven!

Ikväll är det även prämiär för Allsång På Skansen. Finns det något bättre program? Nej, det gör inte det. Det är ett stort + på sommarn. Älskar Anders Lundin och programmet. Nu är det sommar på riktigt.




Ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig framför tvn.

Stockholm i mitt hjärta.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0