Sommardag.




Då har återigen en dag gått på denna sommar och idag har det faktiskt varit sommar ute!
Vaknade vid halv 9 av att en katt satt och skrek så jag gick upp och såg att det inte var mina katter utan en annan som satt inne i vårat kök och skrek. Jag skrämde ut honom och väntade på att mamma och pappa kom hem innan jag kunde somna igen. Vaknade vid 11 och klev upp då.
Tog på mig bikinin innan jag hunnit äta frukost och snabb åt den för att kunna ta vara på solen som äntligen sken. Började även läsa en ny bok idag. Liza Marklunds Gömda. Faktiskt en bra bok. Fastnade i den och har läst över 300 sidor idag. Ska läsa dom sista 60 innan jag somnar ikväll tänkte jag.

Daniel och Erik är i Rättvik och ikväll är det drive-in bio.. Den skulle jag också velat vara på. Helt underbar känsla att sitta där bland 100-tals bilar och se på film. Mysigt värre är det. Och dom skulle dessutom visa en film som jag vill se. "Sommaren med Göran" Efter filmen skulle dom köra hem till Ume igen. Får se om dom tar sig hela vägen upp eller om dom sover på vägen. Hoppas på det andra alternativet.



Efter gårdagens gym så har jag så sjuk träningsvärk i mina lår och rumpa. Så otrolig träningsvärk. Men det betyder ju bara att det tagit bra. Så idag blev det bara armarna, axlarna mage och rygg som fick sig en rejäl utpumpning.

Nä, jag ska äta upp mina jordgubbar och gå och läsa sen.
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0