Östervåla

Sitter i Östervåla och ska snart hem till Börje igen. Det är sjukt varmt och solen lyser på klarblå himmel.
Bilen är redan fullpackad och vi får se om vi kan handla nå mer. Och vi som inte ens varit på Ikea. Haha..

Igår spelade vi paketleken och jag vann till slut ljuslyktorna som alla ville ha. Men så snäll som jag är (haha), så gav bort dom till Tompa och Marie. Marie kämpade verkligen om att få olika ljuslyktor men fick ingen så jag gav bort dom. Vi har ju ändå ingen plats i bilen. HAHA
Idag har vi inte gjort allt för mkt. Varit bort till Camilla och Mogges butik och shoppat lite. Så nu, är bilen full. Blir kul att se hur vi tar oss hem till Norrland igen. 
Veckan har gått fort och vi har inte gjort allt för mycket, men vi har ju semester. Spelat mkt spel och solat en hel del och jag har faktiskt provat på att ligga på spikmatta. Inte allt för skönt men jag tror att det hjälper. Sen så kan jag även berätta att jag var ute och sprang i torsdags. 18 x 300m och fick värsta jävla skavsåren. Inte på fötterna utan i ljumskarna, så jag har gått i Daniels kallingar några dagar. Nu börjar det tackock lov bli bättre!

Nä, jag har inte tid att sitta här. Dags att gå och se hur vi ligger till i Sequence(?)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Din kära granne :)

Jaha okej! Hur länge ska du va borta då? Asså för visst är ni på semester? :)

2009-07-22 @ 08:57:56
URL: http://elinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0