Min sommar.

Dagarna bara springer iväg och jag vet inte alls vad jag har hunnit göra i sommar. Inte allt för mycket, tyvärr. Snart drar även innebandyn igång på heltid och då är det kört. Då kan man inte göra nått.
Det ska bli skit kul att dra igång med innebandyn men vi kanske kunde vänta nån vecka. Fast det kan vi inte heller för om drygt en månad börjar serien. Det går så himla fort allting!
Snart är det även dags för skolan och börja, Hemskt om du frågar mig. Men på nått sätt ska det bli så himla skönt att få igång alla rutiner igen. Men jag saknar redan att få sova på mornarna. Haha..
Det är även bara några fjuttiga veckor till flyttlasset går från Ersboda till Holmsund också. Gud vad jag längtar! Ska bli så himla skönt! Det kommer bli kanon!

Nu ska jag gå och fundera över vad dagen har att erbjuda. Kanske packa några lådor?

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0