Min sista dag under mamma och pappas vingar.



Idag är min sista dag som 17 åring. Och vad har jag gjort med denna dag då?

-Lilla uppkörningen
-Bakat bullar. (3 olika sorter)
-Körkortsteori
-Städat
-Limmat in alla tidningsutklipp så dom sitter i en pärm

Ja, Jag har hunnit med ganska mycket. Kanske inte så roliga saker men viktiga. Så ikväll kan jag bara ta det lugnt och invänta morgondagen. Jag tror att det kommer bli skoj imorrn. Vet inte hur många som kommer men det blir nog bra.
Lilla uppkörningen gick ganska bra. Var sjukt nervös innan. Skulle köra med en som jag aldrig kört med och när han berätta att han bara har hört beröm om mig så blev det ännu värre. Det började skit kasst men blev ganska okej senare. Blev godkänd iallafall. Han tyckte att jag var en 9 av 10 som bilförare. Det är ganska bra tycker jag. Så nu är det bara att invänta datumet. Jag både längtar och inte. Tror inte jag kommer sova så mycket natten före. Men konstig som jag är så brukar jag sova skönast när jag har nått speciellt dagen efter.

Tänkte lägga in lite bilder på min nya frisyr också. Det går ju tydligen nu igen.

 
Såhär ser jag ut nuförtiden..

Nä, om man skulle ta och göra lite till teori så för man väl se om mamma och pappa vill att jag ska göra nått nu sista dagen under deras vingar.
Kommer förmodligen alltid vara där men jag blir faktiskt myndig :D

Ha en bra men regnig kväll.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är så underbar :D

2009-07-09 @ 22:11:54
Postat av: Nina Be

Grattis på födelsedagen Gabbe! Hoppas du får en grym dag med fina presenter :)

2009-07-10 @ 18:56:35
Postat av: Kicki

Jättefin!!!!!

2009-07-13 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0