Min dag.

Körningen gick ganska bra idag. Förutom att jag råkade köra in i en annans bil sidospegel. Haha.. Men den bjöd jag på. Det gick faktiskt otroligt bra att fickparker. Trodde inte alls att det skulle vara så lätt. Men det gick hur bra som helst. Vi var även förbi på Vägverket så jag vet vart jag ska när jag ska göra teoriprov och uppkörningen. Börjar känna mig nervös redan nu. Och faan vad jag ska plugga i veckan. Jag ska verkligen klara det!


Snart.. Snart!

Håret blev också väldigt bra. Nu är alla permanentlockar borta. Äntligen! Så jag är ganska korthårig men det är snyggt iaf. Och det är ju huvudsaken.

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Varit och tränat och legat och kollat på tv. Orkar inte göra så himla mycket nu när det är så himla tråkigt väder. Pissväder!

Nä, dags för sängen och teoriboken.

4 dagar..

Håll tummarna.
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhhh... kan du inte lägga upp bild på nya frisyren!!!! =) nyfiken

2009-07-07 @ 22:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0