Jag och en myra

Oj, var så trött igår så jag inte orkade skriva.. Sorry Becky!
Var och såg Ersboda - IKSU Ungdom igår kväll. Vilken dålig match. Iksu förde matchen och siffrorna slutade därmed 10-1. Tråkigt att det är så ojämnt i våran serie.. De är ju ändå div 1!

Ikväll så blir vi utan träning då det ska spelar 2 basket matcher i våran hall. Men vi passar då på att bättra på våran stämning i laget så vi ska bowla, käka och sen så ska vi snacka efter de. Vi har fått nå frågor vi ska fundera över och diskutera. Ska bli väldigt skoj :)
Vi fick även en uppgift där vi skulle rita ett självporträtt med hjälp av ett djur. Tex har man taggarna utåt så ritar man en igelkott. Sen ska man skriva 2 andra och laget ska då gissa vilket djur jag är.


Jag valde myra:
  • Liten
  • Stark
  • Envis
  • Ger aldrig upp

Dom andra djuren tog jag Groda och Elefant!

Hoppas du inte läser de här innan vi träffas ikväll Becky. Då blir de ju inge skoj! ;P
Middagstajm nu så jag orkar bowla!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0