Vad är det som händer?

Jag känner mig helt tom efter gårdagens match. Har inga känslor kvar. Hur gick det till och vad hände egentligen? Dom hade 0 poäng 0 vinster och 8 förluster men så kom vi dit ner och ändrade allt. Dom fick sina 2 första poäng.

Vi åkte kl. 8.30 mot Fränsta, Sundvall med topp humör och självförtroendet nästan på topp. När vi kom fram möttes vi av en som det såg ut, nerlagd lagerlokal, och det visade sig vara  hallen vi skulle fördriva våra närmsta timmar i. När vi kom in i "lagerlokalen" så var planen hur fräsch som helst. Nytt blått plastgolv och svart sarg. Tyvär så blev vi inte lika frälsta när vi klev ut på den och insåg att mitt på planen var det ett spår för en skjutbar dörr, vi hade våran avbytar bänk på läktaren, (som var gjord i typ sten för den var svinkall), och sargen stod 20 cm från väggen på andra sidan. 
Förra matchen mot det där bottenlaget slutade 11-0 med fördel för oss. När slutsignalen ljöd igår i  Fränsta Sporthall stod det 3-3. Tyvär så var dom strået vassare i Sudden och kunde avgöra med 4-3. En förlust har aldrig känts så himla jobbig som den igår och jag gillar det inte!! Jag fattar det inte och om det är någon som vet vad det är för fel, vad vi gör för fel, så får ni gärna säga det! Vi har aldrig haft så bra uppvärmning som vi hade igår och ändå går det som det går. Ja, vi får väl försöka ta reda på vad som händer och försöka ändra på det. Det är inte lätt men vi ska vända på det här och vara kvar i div. 1, för jag har inte tänkt spela i div. 2 nästa år! Punkt slut!

Nä, jag vill inte prata om matchen igår.
Den ska jag bara glömma. Och det fort!

Måste skriva om Becky som gjorde illa sig riktigt ordentligt. Dom spelade hur fult som helst igår och det började med att Emmelie stukade sin fot. Några byten efter det så skulle Becky gå in och ta en höjdboll och jag vet inte riktigt vad som hände men hon föll ner på golvet och gjorde illa höften. Tränare Nygren bar av henne och hon hade så sjukt ont att hon inte kunde göra nått, men hon lyckades duscha och ta sig in i bussen. I bussen beslutade vi att hon måste till sjukhuset och kolla upp det och det var tur det. För hon hade inte kunnat sitta i en buss i 4 timmar och ha sådär ont, så vi åkte till Sundsvalls Sjukhus. Hon tog sig med nöd och näppe ut ur bussen och in på sjukhuset. Vi andra fick fara och käka, dom flesta gick på Max, men jag och Ida stannade i bussen och jag tror att vi hade roligast av alla.. haha. Riktigt kul! Efter middagen, som tog ungefär 1 timme anlände vi till sjukhuset i hopp om att vi skulle få med Becky på bussen igen och att det inte var alltför allvarligt. Ungefär 1 timmes väntande i bussen så komme hon ut, hoppandes på kryckor och vi fick fara hemmåt. Tyvär kommer hon nog vara borta ett bra tag för det lät väldigt otrevligt det hon fått. Ska inte säga allt för det tror jag inte hon vill, men hon har en inflamation iaf, och jag hoppas att det inte är något mer! Krya på dig gumman!

Idag så har vi äntligen kommit igång med dömandet igen. Känns väldigt skönt att få in lite pengar. Dessutom gick det väldigt bra idag. Kul att få döma ett derby mellan Obbola och Holmsund i p-95. Var riktigt tajt och spännande, precis som det ska vara i derbyn och Obbola vann tillslut med 5-4.
Nu sitter jag här, efter en jätte god middag och väntar tills det är dags att äta semlan. ÄNTLIGEN! Har längtat hela helgen och nu är det äntligen dags.
Tror att jag ska gå och se lite handboll så jag fördriver tiden lite mer :)

Heja Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw söta ni som väntade:) tack för allt stöd!!! :)

2009-01-18 @ 23:05:18
URL: http://rme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0