En dålig dag

Ska snart gå till min underbara säng och lägga mig. Ska upp tidigt imorrn  för att sätta mig på en buss i typ 4 timmar för att komma till Sundsvall och spela match. Måste först bara få beklaga mig för min dag. Den har verkligen varit piss!!!
Först så vakna jag tidigt och redan då började helvetet. Eftersom jag blivit av med mitt busskort fick jag snikåka bussen till skolan och väl där fick jag ju som sagt veta att det kostade hela 300 kr för att få ett nytt. Som ett rån om du frågar mig. Ja, jag fick iallafall klä på mig och gå ut i -20 grader för att ta mig till Ica Hedlunda för att ta ut pengar och bara för att plåga mig lite extra så orkade jag inte dra igen jackan på vägen hem. HAHA
Nog om de där busskortet. På musiken sen då.. Länge sedan jag spelade gitarr kan jag säga. Känns verkligen i fingrarna! Och så dålig jag var. Känns inte bra sen jag hade min topptid på guran. Måste börja lira lite så jag får igång spelandet igen. Det är ju sjukt kul när man verkligen spelar. Min grupp var iallafall hur bra som helst och vi rockade The Beatles hitlåt Help.
Och sista stora grejen som gjort min dag hel kass är att jag verkligen gått och suktat efter en semla sen jag var på Ica och såg dom. Jag köpte en på Coop när jag och Daniel var och handla och skulle äta den efter middagen, men jag var så proppmätt att jag inte orkade äta den innan jag skull hoppa på bussen. Tanken var att den skulle följa med mig till Holmsund men det ville inte någon annan. När jag satt på bussen halvvägs till Holmsund kom jag på att jag saknade en grej, och det var just min semla. Den stod fortfarande kvar i Daniels kylskåp!
Och sista lilla grejen. Daniel och jag har typ bråkat hela dagen och det är skitjobbigt och skittråkigt!

Så, nu har jag fått skriva av mig iallafall. Nu kanske jag kan sova gott :)

Fränsta - Holmsund City
14.00 Fränsta Sporthall



Tagga!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu får du faktiskt inte skylla på mig när det faktiskt var du som glömde semlan. Men dom var riktigt goda faktiskt =) Vi får köpa 2 nya imorn ;)

2009-01-18 @ 00:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0